Odpowiedź automatyczna na pytanie klienta oraz w dyskusji

Karolina Wyrwicka W Pomoc AleAsystent.pl 🗓️ 4 lata temu ⏱️ 1 min czytania

Odpowiedź automatyczna na pytanie klienta oraz w dyskusji

Szybka reakcja na rozpoczętą dyskusję jest bardzo ważna i ma wpływ na ocenę sprzedaży. Oprócz tego jest to również bardzo istotne dla klienta, który od razu dostanie informację o rozpatrywaniu zgłoszenia. Podobną metodę można również zastosować w odpowiedziach na e-maile klientów.

Tą opcję można włączyć w ustawieniach wypełniając pole i zaznaczając funkcję:

automatyczna odpowiedź w dyskusji

Funkcja automatycznej odpowiedzi na wiadomość klienta jest oparta o klucz API Allegro, więc wystarczy połączyć konto Allegro z AleAsystent.pl i uruchomić opcję w ustawieniach.

odpowiedź na wiadomość

Udostępnij posta

O autorze

Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.

Karolina Wyrwicka

Karolina Wyrwicka

Social & Content Coordinator