Odpowiedź automatyczna na pytanie klienta oraz w dyskusji
Karolina Wyrwicka
W Pomoc AleAsystent.pl
🗓️ 4 lata temu
⏱️ 1 min czytania

Szybka reakcja na rozpoczętą dyskusję jest bardzo ważna i ma wpływ na ocenę sprzedaży. Oprócz tego jest to również bardzo istotne dla klienta, który od razu dostanie informację o rozpatrywaniu zgłoszenia. Podobną metodę można również zastosować w odpowiedziach na e-maile klientów.
Tą opcję można włączyć w ustawieniach wypełniając pole i zaznaczając funkcję:
Funkcja automatycznej odpowiedzi na wiadomość klienta jest oparta o klucz API Allegro, więc wystarczy połączyć konto Allegro z AleAsystent.pl i uruchomić opcję w ustawieniach.
O autorze
Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.

Karolina Wyrwicka