AI w odpowiedziach
Karolina Wyrwicka
W Funkcje AleAsystent.pl
🗓️ 13 czerwca 2025
zaktualizowano 3 tygodnie temu
⏱️ 2 min czytania
Era żmudnego, ręcznego odpisywania na powtarzalne pytania dobiegła końca. Sztuczna Inteligencja to już nie przyszłość, to teraźniejszość, która redefiniuje standardy e-commerce. Jeśli chcesz, aby Twoja obsługa klienta działała 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, gwarantując błyskawiczne reakcje i maksymalne wyniki jakościowe, musisz postawić na automatyzację. Zobacz, jak asystent AI w Odpowiedziach od AleAsystent analizuje zapytania i dyskusje kupujących, generując trafne i uprzejme komunikaty w Twoim imieniu. Przenieś swoją firmę na wyższy poziom, zamieniając czasochłonną pracę w automatyczny silnik budujący zaufanie i reputację.
#AI w odpowiedziach (beta)
Funkcja wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznych odpowiedzi na pytania kupujących w pytaniach i dyskusjach. Asystent AI analizuje zadane pytanie i generuje trafną i uprzejmą odpowiedź w Twoim imieniu. Dzięki temu, kupujący otrzyma błyskawiczną i precyzyjną odpowiedź nawet w godzinach nocnych.
#Jak skorzystać?
W pierwszej kolejności wejdź do ustawień.
Następnie po wybraniu zakładki Automatyczne odpowiedzi (1), znajdują się dwie opcje obsługi klienta przez AI (2 i 3). Pierwsza znajduje się w kategorii Automatyczna odpowiedź w dyskusji, a druga w Automatyczna odpowiedź na pytanie. Dzięki temu, możesz zdecydować, czy sztuczna inteligencja ma odpowiadać w obu przypadkach, czy wyłącznie w pytaniach.
O autorze
Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.
Karolina Wyrwicka