Moduł zwrotów
Karolina Wyrwicka
W Funkcje AleAsystent.pl
🗓️ 3 lata temu
⏱️ 1 min czytania

Funkcja umożliwia sprzedawcom na kompleksowe zarządzanie zwrotami, zbierając i wyświetlając w przejrzystym panelu informacje o zgłoszonych zwrotach. Dzięki temu, w jednym miejscu możesz kontrolować przebieg procesu zwrotów i analizować dane w celu optymalizacji swoich ofert.
#Jak sprawdzić zgłoszone zwroty?
W Panelu przejdź do zakładki Zwroty klientów.
W tej zakładce sprawdzisz login kupującego, który zgłosił zwrot i w łatwy sposób skontaktujesz się z klientem (1), sprawdzisz zwracany produkt (2), powód i komentarz (3), status zwrotu (4), datę jego utworzenia (5), oraz podejmiesz decyzję w sprawie zwrotu (6).
O autorze
Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.

Karolina Wyrwicka