Komunikator Allegro

Panel wiadomości

Stworzyliśmy jeden intuicyjny panel do pytań oraz dyskusji klientów. Pozwala na wygodną obsługę zgłoszeń bez konieczności przelogowania się między kontami. W Allegro wymagane jest przelogowanie się na konkretne konto w celu wysłania odpowiedzi do klienta. Dlatego, jeżeli masz więcej kont Allegro, to narzędzie świetnie się u Ciebie sprawdzi i pozwoli oszczędzić dużo czasu, a także umożliwi szybkie przełączanie się między pytaniami i dyskusjami. Ponadto w panelu znajdą się wszystkie automatyczne odpowiedzi.

komunikator pytań i dyskusji allegro
Jak to działa?

Asystent posiada funkcję autorespondera pytań klientów, który przegląda wiadomości na skrzynce pocztowej lub w centrum wiadomości na Allegro. Inną przydatną funkcją jest autoresponder dyskusji. Usługi te zapewniają najwyższą ocenę sprzedawcy, ponieważ system automatycznie przesyła odpowiedzi do klientów do 15 minut. Jeżeli przed tym czasem sprzedawca sam udzieli odpowiedzi, autoresponder nie prześle swojej wiadomości. Komunikator posiada możliwość podglądu załączników przesyłanych w konwersacjach, a także szczegółów zamównienia, jakiego dotyczy dyskusja. W panelu Asystenta będą widoczne tylko te konwersacje, w których system brał udział.

W przyszłości planujemy wprowadzenie standardowych szybkich odpowiedzi. Jesteśmy również otwarci na wszelkie sugestie.

Powiązane tematy
Unikanie trudnych klientów Autoresponder pytań Allegro Odzyskanie porzuconych koszyków Unikanie opłaty utrzymaniowej Allegro Autoresponder dyskusji Allegro Unikanie anulowania zamówień Automatyczne wnioski o zwrot prowizji Hurtowe zmiany cen Edytor zestawów Allegro Sprawdzanie ID konta Allegro