Funkcje

AI w odpowiedziach (beta)

AI w odpowiedziach (beta)

Funkcja wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznych odpowiedzi na pytania kupujących w pytaniach i dyskusjach. Asystent AI analizuje zadane pytanie i generuje trafną i uprzejmą odpowiedź w imieniu sprzedawcy. Dzięki temu, kupujący otrzyma błyskawiczną i precyzyjną odpowiedź nawet w godzinach nocnych.

Jak skorzystać?

  1. W pierwszej kolejności przejdź do ustawień.
  2. Następnie wybierz zakładkę Automatyczne odpowiedzi (1).
  3. Tutaj znajdziesz dwie opcje obsługi klienta przez AI (2 i 3)

Pierwsza znajduje się w kategorii Automatyczna odpowiedź w dyskusji, a druga w Automatyczna odpowiedź na pytanie. Dzięki temu, możesz zdecydować, czy sztuczna inteligencja ma odpowiadać w obu przypadkach, czy np. tylko w pytaniach.

Teraz po otrzymaniu wiadomości od klienta, AI samodzielnie wyśle wiadomość w Twoim imieniu w ciągu kilkunastu minut tak, aby zachować terminowość odpowiedzi.