Automat do wysyłki produktów cyfrowych
Karolina Wyrwicka
W Funkcje AleAsystent.pl
🗓️ 1 tydzień temu
⏱️ 3 min czytania

Jedno z narzędzi, które oferuje AleAsystent to możliwość zautomatyzowania procesu wysyłki kodów doładowujących, kluczy produktów oraz plików PDF za pomocą SMS-a lub wiadomości e-mail. Klient otrzymuje cyfrowy produkt natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
#W jaki sposób automatycznie wysyłać kody?
Należy przejść na stronę listy kodów (1) i użyć przycisku aby utworzyć nową listę kodów (2).
Dowolnie nazwij listę oraz wpisz kody, które będą przesyłane Twoim klientom. Pamiętaj o oddzieleniu kodów poprzez użycie nowego wiersza. Po uzupełnieniu, zapisz zmiany (3).
Aby kody były prawidłowo wysyłane należy je przypisać do konkretnej oferty.
W tym celu przejdź do zakładki Oferty, zaznacz checkbox'y obok ofert do których chcesz przypisać listę kodów i wybierz przycisk "Przypisz listę kodów".
Po wykonaniu powyższych kroków udaj się do ustawień i z menu po lewej stronie wybierz opcję wysyłka kodów
Tutaj aktywujesz opcję, a także skonfigurujesz w jaki sposób ma zostać wysłany kod. Ustawisz automatyczną zmianę statusu zamówienia w Allegro, aktywujesz powiadomienie SMS o braku kodów oraz ustalisz treść wysyłanej wiadomości SMS z kodem.
#Jak wysyłać automatycznie pliki do Klienta?
Przejdź do zakładki pliki (1) i użyj przycisku Dodaj plik (2).
Po wybraniu pliku z twojego komputera, wyświetli się komunikat o pomyślnym zakończeniu operacji I plik będzie widoczny w zakładce.
Aby pliki były prawidłowo wysyłane należy je przypisać do konkretnych ofert.
W tym celu przejdź do zakładki Oferty, zaznacz checkbox'y obok ofert do których chcesz przypisać listę kodów i wybierz przycisk "Przydziel plik ".
Po wykonaniu powyższych kroków, udaj się do ustawień i z menu po lewej stronie wybierz opcję pliki W tym miejscu możesz włączyć wysyłkę plików przez centrum wiadomości Allegro lub/i przez SMS.
O autorze
Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.

Karolina Wyrwicka