Podziękowanie za wystawienie maksymalnej oceny
Karolina Wyrwicka
W Funkcje AleAsystent.pl
🗓️ 13 czerwca 2025
zaktualizowano 3 tygodnie temu
⏱️ 2 min czytania
Zadowolony klient, który wystawia maksymalną ocenę, jest Twoim największym kapitałem. Ale czy robisz coś, by ten kapitał utrzymać? Ręczne podziękowania to strata czasu. Zobacz, jak funkcja Automatycznego Podziękowania SMS zmienia prosty gest wdzięczności w potężne narzędzie budowania lojalności i powtórnej sprzedaży. Wzmacniaj więź z najcenniejszymi klientami natychmiast, w pełni automatycznie, i spraw, by Twoja marka stała się ich pierwszym wyborem przy następnych zakupach.
#Jak włączyć funkcję?
Przejdź do ustawień(1), a następnie do zakładki Powiadomienia SMS do kupującego(2)
W tej zakładce należy włączyć funkcję Podziękowanie klientowi za wystawienie maksymalnej oceny i ustalić treść wiadomości SMS.
#Dlaczego wart?
Zadowolony klient to największy kapitał. Dzięki naszej funkcji nie tylko zadbasz o swój wizerunek u klientów, ale również na pewno zachęcisz ich do zakupów w przyszłości – a wszystko to dzieje się automatycznie.
O autorze
Specjalizuje się w tworzeniu angażującego contentu dla branży e-commerce. Łączy wiedzę z zakresu sprzedaży online z umiejętnością budowania treści, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie użytkowników. Na co dzień dba o spójność komunikacji marki i skuteczność działań w kanałach social media.
Karolina Wyrwicka