Spis treści:
Jak zarejestrować się w AleAsystencie?Jak uzyskać wyższą ocenę sprzedaży na Allegro?Jak przypisać konto Allegro do asystentaAllegro?Uruchomienie powiadomień SMS o wszczęciu dyskusji na Allegro.Uruchomienie powiadomień SMS o negatywnym komentarzu na AllegroJak wysyłać klientowi SMS-em automatycznie kody kupione na Allegro?Wysyłka kodów smsem do klientówSposób na odzyskanie koszyków na Allegro za pomocą SMS-ówOdpowiedź automatyczna na pytanie klienta oraz w dyskusji.Brak opłaty utrzymaniowej dzięki AleAsystent.plPowiadomienie sms o nowej transakcjiPowiadomienie sms o nowej oceniePowiadomienie sms o odpowiedzi klienta
Jak uzyskać wyższą ocenę sprzedaży na Allegro?
Czy warto zadbać o wysoką ocenę sprzedaży?
Serwis Allegro sortuje wyniki wyszukiwania w zależności od oceny sprzedaży. W związku z tym jest to jeden z najistotniejszych współczynników kolejności wyświetlania ofert, im jest wyższy tym większa szansa na prezentację Twojej oferty już na pierwszych stronach. Kolejna kwestia to fakt, że klienci podczas przeglądania propozycji zwracają szczególną uwagę na ocenę sprzedawcy, ponieważ wolą być pewni, że otrzymają produkt szybko, a proces kupna przebiegnie profesjonalnie.Jak przebiega wyznaczenie tego współczynnika?
Allegro podczas ustalenia oceny sprzedaży zwraca uwagę na:
- sumę wszystkich ocen,
- wywiązywanie się z terminów nadania numerów przesyłek,
- obecność funkcji śledzenia paczek (od końca 2019 roku),
- dostawę w zakładanym terminie (od 2020 roku),
- udzielenie odpowiedzi w dyskusji w 24 godziny,
- sprawdzanie średniego czasu odpowiedzi w dyskusjach,
- liczbę dyskusji, które nie zostały rozwiązane,
- czas udzielenia odpowiedzi na wiadomość klienta.
Jak asystentAllegro.pl pomoże poprawić ocenę sprzedaży?
- Powiadomienia sms do sprzedawcy oraz klienta przyspieszają komunikację i przyczyniają się do zadowolenia klienta, co ma realny wpływ na wyższą ocenę sprzedaży
- powiadomienie o nowej transakcji do sprzedającego,
- powiadomienie o nowej dyskusji, ocenie oraz o negatywnym komentarzu wysyłane do sprzedającego przyspieszą podjęcie działań,
- przypomnienie klientowi o nieopłaconym przedmiocie
- natychmiastowa automatyczna odpowiedz w dyskusji (znacząco podnosi średni czas przesłania odpowiedzi w dyskusjach),
- natychmiastowa automatyczna odpowiedź na pytanie (znacząco podnosi średni czas przesłania odpowiedzi w dyskusjach).