Autoresponder Shopee
Jakość sprzedaży w Shopee
Platforma Shopee stworzyła swój system jakości konta, gdzie jednym z czynników wpływającym na otrzymanie statusu Super Sprzedawcy jest obsługa na czacie. To bardzo wygodna forma kontaktu dla Twoich klientów, dzięki temu mogą szybko uzyskać informacje o Twoich produktach. Sprzedawca również czerpie zyski poprzez budowanie bazy klientów i wpływanie na decyzje zakupowe. Niestety nie zawsze sprzedawca ma możliwość szybkiej rzeczowej odpowiedzi, dlatego AleAsystent zadba o to za Ciebie.
W jaki sposób zwiększyć współczynnik odpowiedzi na czacie?
Będąc zalogowanym na stronie AleAsystent.pl przejdź do zakładki kokpitu (ikona domu), a następnie do dodanego wcześniej konta Allegro, przypisz swoje konto Shopee. Następnie przejdź do ustawień automatycznej odpowiedzi i aktywuj opcję. Włączenie funkcji wiąże się z aktywacją autorespondera dla Allegro i Shopee. Na tej stronie możesz również spersonalizować treść dla obu platform sprzedażowych.
Przeglądanie wiadomości
Wszystkie udzielone odpowiedzi oraz konwersacje możesz śledzić na stronie Komunikatora. Każda z konwersacji posiada stosowne oznaczanie z informacją, z której platformy pochodzi.
Od teraz AleAsystent w Twoim imieniu będzie przesyłać automatyczne odpowiedzi i podnosił jakoś Twojego Konta Shopee.